
Prof. Dr. SERKAN ŞENDAĞ
- Yöksis ID 25115
- Researcher ID H-3465-2015
- ORCID ID 0000-0003-0115-1188
- Scopus ID 24178963000
- Scholar ID MEaVn64AAAAJ
- E-posta serkansendag@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42063
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Öğretim Tasarımı, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi, Bilişim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Öğretim Tasarımı, Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi, Bilişim Teknolojileri Eğitimi
Son 5 Makale
Enhancing language proficiency through mobile extensive listening and podcasting: A multifaceted approach to metacognition and critical thinking
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, vol. 54, no. , pp. 101656– Link 2024
Fostering creative thinking skills through computer programming: Explicit or integrated teaching?
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 28, no. 9, pp. 10819–10838 Link 2023
Predictors of e-democracy applicability in Turkish K-12 schools
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 27, no. 3, pp. 3321–3340 Link 2022
Pioneers on the Case for Promoting Motivation to Teach Text-Based Programming
JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH, vol. 59, no. 3, pp. 453–469 Link 2021
YABANCI DİL ÖĞRENENLERİN KULLANDIKLARI DİNLEME STRATEJİLERİ İLE OKUMADA MEDYA TECİHLERİ VE OKUMA SIKLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 52, pp. 185–211 Link 2019
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, vol. 54, no. , pp. 101656– Link 2024
Fostering creative thinking skills through computer programming: Explicit or integrated teaching?
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 28, no. 9, pp. 10819–10838 Link 2023
Predictors of e-democracy applicability in Turkish K-12 schools
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 27, no. 3, pp. 3321–3340 Link 2022
Pioneers on the Case for Promoting Motivation to Teach Text-Based Programming
JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH, vol. 59, no. 3, pp. 453–469 Link 2021
YABANCI DİL ÖĞRENENLERİN KULLANDIKLARI DİNLEME STRATEJİLERİ İLE OKUMADA MEDYA TECİHLERİ VE OKUMA SIKLIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 52, pp. 185–211 Link 2019
Son 5 Bildiri
Eğitsel Videolarda Yapay Zeka Temelli Duygu Durum Analizi: Video Türü Ve Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
10. International Eurasian Educational Research Congress (08.06.2023 - 11.06.2023) Link 2023
Disiplinler Arası Öğrenme İlkeleri ve STEM-A
Burdur Bilim Şenliği 2021 (28.10.2021 - ) 2021
Salgının Gölgesinde Bir Yıl: Sınıf Öğretmenleri Neler Yaşadı?
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - ) Link 2021
Acil Uzaktan Öğretimde Kullanılan Sohbet Robotunun Etkililiğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Mersin Üniversitesi Örneği
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - 10.07.2021) Link 2021
Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerindeki Öğrencilerin Fizik Dersi Başarısını Etkileyen Bariyerler
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - 10.07.2021) Link 2021
10. International Eurasian Educational Research Congress (08.06.2023 - 11.06.2023) Link 2023
Disiplinler Arası Öğrenme İlkeleri ve STEM-A
Burdur Bilim Şenliği 2021 (28.10.2021 - ) 2021
Salgının Gölgesinde Bir Yıl: Sınıf Öğretmenleri Neler Yaşadı?
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - ) Link 2021
Acil Uzaktan Öğretimde Kullanılan Sohbet Robotunun Etkililiğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Mersin Üniversitesi Örneği
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - 10.07.2021) Link 2021
Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerindeki Öğrencilerin Fizik Dersi Başarısını Etkileyen Bariyerler
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - 10.07.2021) Link 2021